fredag 1 februari 2013

I ett par veckor

Har det vart pyssel hemma i Storarummet - som vanligt runt jul eller strax efter tycker jag att det är dags att göra om ett rum.
Som tur är har huset ganska många sådana!!


Tyvärr börjar dom tryta nu - har inte riktigt lust att börja riva ner kakel i badrum osv så dom rummen får jag snällt hålla mig ifrån.

Här är lite halv taskiga bilder på hur det såg ut innan.





Det sista håller på att fixas och trixas med. 



Jag är mycket nöjd! Barnen (hmm Milo - tycker att vitt är en tråkig flickfärg och att taket skall vara blått - för då är det coolt!!) 
Mmmm mamman svarar väl som dom flesta föräldrar förmodligen skulle svara - Måla taket blått får du göra när du flyttat hemifrån!! 

Idag har barnen, mormor och jag varit på äventyr... Ett trevligt -måste/nöje.
Mer om det en annan dag.

Nu blir det till att rå om mina småttingar - 2 dagar på förskolan och dom har feber igen!
Var var det nu dom sa på radion härromdagen - februari kallas även vabruari - så här i början på feb så känns det som att det kanske kan bli en sjukdomens månad.

// Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar