onsdag 12 juni 2013

Dagens projekt

Blir att fortsätta packa inför Danmarksresan.
OCH att lära mig blogga från min Fhåne.. 
Känner mig såå maktlös utan min dator. Alla bilder som ligger där i och går tillspillo.Att blogga från makens dator känns inte riktigt rätt. Även den är väl på väg att ge sig. Skärmen flyger fram och tillbaka som den har lust.

I tvättstuga ligger ett stort lass med kläder som skulle få soltorka på linan idag - ha va fel jag fick- här ösregnar och är allmänt ruggigt. 

Milo man kom precis in och sjöng kanelbulle sången - någon som kan den?? 
Nää inte jag heller. Men han kan och då är det väl bäst att plocka fram en påse ur frysen. Så dom tystnar en stund medans jag röjer inför resan.

Känns just nu som en väldigt bra ide att slänga på sig en massa varma gosiga kläder, fixa kaffe och sätta sig och skriva ner allt som jag faktiskt packat ner. Så jag vet vad jag glömt..

Kanske skulle knapra lite piller oxå och hamna i en kropp som förhoppningsvis inte värker så mycket idag.

Hämta ut mediciner och köpa en försenad födelsedagsblomma till grannen vore väl nåt med. Usch nu ser jag hur listan växer.
Nää dags att sätta igång.Eller slänga sig bak i sängen igen och låta dagen gå...

// Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar