fredag 7 juni 2013

1 år äldre

Idag har jag levt exakt 34 år och 1 och ½ dag ;-) 

Gårdagen firades med paket på sängen och morgonkaffe.. Tack älsklingen.
Borås stad stod och spelade för mig inne på knalleland ;-) Känner mig mycket hedrad!!

Och idag är livet tillbaka på det normala. Packning pågår. Senaste kläcket med kycklingar har flyttat hem till sitt. Hälften iallefall - andra hälften var våra egna.

Den senaste tiden har det hunnit bli en hel del förändringar här hemma. Om ett par veckor börjar jag som sagt att jobba. 
Innan dess har jag blivit konsulent för ett företag som heter LR Health and Beauty Systems.

Ett företag som tillverkar fantastiskt fina produkter. Underbara parfymer och bäst av allt - utan en massa skit i.
I mitt egna badrumsskåp kommer Karolina Kurkovas parfymer, bodylotion mm att få ta plats. 


Bilderna är lånade på LR:s hemsida

Produkterna säljer sig självt och är det någon som känner sig manad att ha antingen en visning eller köpa direkt från mig - kontakta mig på Skrapered@gmail.com

Skulle du till och med vilja tjäna grymt lättförtjänta pengar genom att bli konsult så kontakta mig så leder jag dig rätt! 

Idag fredag innebär fredagsmys - barnen sitter med nacho tallrik och tittar på tv. Godiset är framtaget. Solen skiner och sommarlovet har börjat!!
Åhh så underbart det är. Och vilket väder!

För mamman blir det en kopp kaffe och ut i solen och fixa med krydd land. 
Ibland har man riktigt tur - Impecta hade utförsäljning på sina fröer framtills igår.
Som tur var hittade jag ett mejl igår där jag precis hann med rean -framtill och med 6/6 - så nu är nästa års fröer inhandlade till en spottstyvel och jag kan planera om i min trädgård.. Längtar tills paketet kommer. Min egna födelsedagspresent till mig själv. För visst är man unnad att köpa paket till sig själv ;-)

Njut av fredagen - det skall jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar