onsdag 12 februari 2014

Drottning Silvias barnsjukhus

Idag har maken och jag varit i Gbg tillsammans med Miloman och Theagrisen. M hade årskontroll med tillväxthormonet - och vi gick igenom svaren på blodproven och skelettröntgen som vi tog sist vi var där.

Allt såg toppen bra ut och som det ser ut nu blir det till att fortsätta med nålar och medicin tills lillkillen är en sisådär 10 år!

Efter en dag i bilen och flängt runt - hade jag väl knappt någon lust att fixa middag. Ungarna skriker efter kycklingvingar så det var väl bara att sätta igång.

På tal om kycklingvingar  :-) så har vi fått kläck på kycklingar  - har 17 st uber söta små kyckling bebisar i tvättstugan. Och på fredag skall jag stoppa nya ägg i kläckaren. Även en nackningsdag kommer att komma snart - om inte någon förbarmar sig över mina croddar. Jag har verkligen inte plats för dom längre. 

Vill just du ta över dom?? Mejla mej - hojta till på mitt intagram - Skrapered...

Nää nu skall jag ta mig en tur ner till småttingarna och köra en foto stund.

// Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar